Dintr-o joaca…

Totul a inceput dintr-o joaca, dintr-o cautare de lucruri frumoase, dintr-o incercare de a construi ceva cu mainile mele, de a concretiza ceva ca sa nu simt timpul ca trece pe langa mine.

Ideea cu margelutele a aparut spontan si m-a intrigat. Cum as putea sa imi fac singura o bijuterie, un lucrusor amuzant, vesel, delicat sau elegant, care sa se potriveasca fie cu o hainuta, fie cu starea mea de spirit dintr-o zi? Si asa am intrat in lumea margelelor si am inceput sa decopar. 

Primele lucruri pe care le-am facut au fost nesigure si firave, au fost prilej de amuzament pentru apropiati, dar simplul fapt ca am lucrat la ele imi oferea bucurie si ma indemna sa continui. Si din margica in margica am insirat idei pe sarma, iar intr-o zi au captat si alte priviri si pasiunea mea incepea sa prinda contur.

Asa ca iata-le insirate aici, margelute si cercei, coliere si bratari, tot ce mai imi trece prin minte pentru mine, pentru voi, pentru oricine vede ceva frumos in ele.   

Ah, v-am spus ca sunt si de vanzare ?  🙂

4 responses to “Dintr-o joaca…

  1. 😀 Asteptam poze cu prima colectie, in detaliu!

  2. tari cerceii. totusi incearca sa-ti folosesti inventivitatea mai mult. poti sa faci modele mult mai smekere si mai complexe. gandeste-te la ceva impletit sau la o calitate mai buna a margelutzelor. iti apreciez munca si bunele intentii. si sper sa ajungi mai departe cu inventivitatea. bafta!!

    • margelutadecristal

      multumesc pentru comentariu. abia am inceput cu creatia, mai am idei pe care incerc sa le concretizez 🙂

  3. F .F.F. TARE ideea! Tot inainte !

    Pupam.

Lasă un răspuns

