Colectia UNICATE – Anotimpuri in culori (vânduți)

Primele modele dintr-o colectie de unicate, le-am intitulat „Anotimpuri in culori”. Modelele sunt realizate din margelute de sticla cu sarma de modelaj, iar la cerere pot monta tortite de argint pentru 3 lei in plus.

Update 28.03.2009 : Cerceii „cercuri polare” sunt vanduti.

4 responses to “Colectia UNICATE – Anotimpuri in culori (vânduți)

  1. Cu astia chiar…vreau si eu!

  2. margelutadecristal

    Am observat ca nu se incarca descrierile pozelor, asa ca va spun aici ca fiecare pereche costa 10 lei, sunt modele unicat si realizate din margelute de sticla (stropi de vara), respectiv de sticla de murano (cercurile polare).

  3. am si eu cercuri polare..in sfarsit :X:X:X:X.cat am tanjit dupa ei 😀

Lasă un răspuns

