Brose fimo – Floarea soarelui & Super Buburuza! (vandute)

Dragelor si dragilor,

va prezint ultimele brose realizate din fimo: o floarea soarelui si o buburuza supradimensionata, sa-i spunem…Super-Bubu! Amandoua asteapta o fata vesela sa le poarte primavara!

Pret: 10 lei fiecare. Dimensiuni: aprox. 3-4 cm diametru fiecare.

6 responses to “Brose fimo – Floarea soarelui & Super Buburuza! (vandute)

  1. buburuze :X:X:X:X sunt super si floricica este marfa :X:X:X

  2. buburuzo,ai un premiu la mine pe blog 😛

  3. imi plac la nebunie brosele, si testoasa….eu cred ca le dai exagerat de ieftin la cat de perfecte sunt

    • margelutadecristal

      Multumesc, esti o scumpa! Mai multe persoane mi-au spus asta, asa ca am in plan sa cresc pretul broselor din fimo. Deocamdata am cam stagnat cu productia, dar ma reapuc de treaba cat de curand!

  4. Buna! felicitari pt bijuteriile pe care le creezi. te-ar interesa sa facem schimb de link? http://amyvonkitten.blogspot.com/

    • margelutadecristal

      Salut ! Iti pun linkul acum la creatorele de margelute, daca doresti poti sa te inscrii in forumul nostru „Clubul Designerilor de Bijuterii”. Vei afla o multime de informatii interesante, zic eu, plus ca ai sansa de a participa la diverse concursuri care se organizeaza periodic. Ai badge-ul CDB in partea dreapta, il poti accesa usor.

Lasă un răspuns

