Targuri si martisoare

In weekend-ul care a trecut am fost la targul I love handmade. Unde ma voi duce din nou sambata si duminica viitoare. Targul s-a tinut la Curtea Veche, a fost axat pe martisoare lucrate manual, iar saptamana viitoare se vor vinde bijuterii si accesorii pentru 8 martie. Impresii? Mai bine nu. A fost o vreme foarte urata, a nins si a fost frig, vizitatori putini, vanzare nu prea. Sunt convinsa ca o vreme mai buna ar fi scos oamenii din casa, dar asta este….

O sa revin cu poze, deocamdata expun cele cateva modele de martisoare pe care le-am dus la targ.

6 responses to “Targuri si martisoare

  1. Buna, bijuurile tale sunt superbe, mai trag cu ochiu din cand in cand la ce noutati mai ai :).
    Poate ne „intersectam ” pe forumul „Clubul Designerilor”, nick-ul meu este Twin Beads, asta este blogul meu: http://mytwinbeads.blogspot.com/ daca vrei sa-l adaugi in lista ta :). multumesc anticipat.
    O saptamana frumoasa si spor la creat.

  2. margelutadecristal

    Buna, Andreea! 🙂 Te-am adaugat, astept noutati si de la tine 🙂

  3. Draga Raluca, ti-am trimis un comment si pe FB. Imi pare rau ca targul acesta nu a fost o expereinta pe masura asteptarilor tale, dar va fi mai bine data viitoare.
    Doream sa iti spun ca imi plac foarte mult martisoarele tale, sunt vesele, colorate si reusite:) Felicitari!
    Te adaug si eu in blogroll-ul meu, poti face la fel cu al meu, daca iti face placere!:)
    Pup fata si mai multa bafta in acest wk!

  4. Buna!
    foarte reusite creatiile tale… cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda: orice ar fi in jur, noi aducem putina veselie si culoare 🙂 Sa ai spor!

    • margelutadecristal

      Multumesc. Vad ca si tu faci minunatii din fimo si altele asemenea, sunt foarte dragute! Poti sa vii pe forumul nostru (daca nu esti deja inscrisa), o sa poti invata o multime de lucruri de la fetele de acolo. Eu una am evoluat mult cu ajutorul lor. Linkul e la mine pe blog, in dreapta, Clubul Designerilor de Bijuterii (CDB).

Lasă un răspuns

