Poze de la workshp „cirese de iunie”

Sambata trecuta am tinut impreuna cu Zuri cursul de argila polimerica denumit de noi „Cirese de iunie”.  Asupra temei ne-am decis cu greu si am ales pana la urma un colier care a avut multe aprecieri si comentarii pozitive, un colier frumos realizat de Zuri intr-o tehnica speciala. Ciresele…

Fiind prima noastra experienta de acest gen, am avut bineinteles emotii. Daca e prea greu de facut? Daca nu va placea participantelor? Daca uitam sa le spunem ceva, sa cumparam ceva, daca nu merge cuptorul nou, daca…? Pana la urma emotiile s-au dovedit a fi nefondate, totul a mers foarte bine si sambata m-am simtit excelent.

Orele au trecut foarte repede, iar rezultatele au fost minunate. Cel mai mult ne-a bucurat faptul ca toate ciresele au iesit extraordinar de apetisante, chiar si din maini care nu au mai framantat argila polimerica pana acum.

Mergem astfel mai departe, ne-am propus sa mai organizam cursuri, sa ne perfectionam, sa mentinem standardul ridicat si sa avem participanti multumiti de ce au invatat, de ce au lucrat si de timpul liber petrecut alaturi de noi.

Pana atunci, va ofer cateva poze.

2 responses to “Poze de la workshp „cirese de iunie”

  1. PassiuneMakeup

    superbe !!! sunt fara cuvinte *_*

Lasă un răspuns

